عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

دولت ترامپ تلاش داشته که ارتش آمریکا را وادار به حمله نظامی به ایران کند

فرماندهان ارتش آمریکا جلوی اقدام نظامی علیه ایران را گرفتند/ باید آماده باشیم

؛سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه، 31 تیر) در جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم‌محور بوده است و مردم همواره پای کار انقلاب ایستادند و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: براساس قانون اساسی، جمهوریت نظام در کنار اسلامیت نظام از هم تفکیک ناپذیر هستند، جنگ به‌عنوان بزرگترین اتفاقی که در چهل سال گذشته اتفاق افتاده است، حادثه‌ای چشم‌گیر بود و اگر مردم نبودند و به آن وارد نمی‌شدند، با حمایت‌هایی که استکبار از صدام می‌کرد، حتما جنگ به شکست منجر می‌شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بهترین کاری که در زمان جنگ انجام شدند، آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی بود که بخش زیادی از بدنه رزمی ما را تشکیل می‌دادند.

برج ساز مشهور تهرانی قاچاقچی مواد مخدر از آب درآمد!

آقای «د» بسازبفروش مشهور که درآمد مناسبی هم داشت، به دلیل طمع پول زیادتر به قاچاق مواد مخدر شیشه روی آورد .

برج ساز مشهور تهرانی به اعدام محکوم شدخانمی در مقابل قاضی گل آور رئیس شعبه ۲۶۴ مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم بسازبفروش مشهوری بود و درآمد مناسبی داشت به طمع کار کمتر و پول زیادتر به قاچاق موادمخدرروی آورد و در اولین قاچاقش از وی حدود ۱۵ کیلوگرم شیشه کشف شد که بهاعدام محکوم شده است.

اکنون هفت سال از زندانی شدنش می‌گذرد و من دیگر تحمل سختی‌های زندگی را ندارم و درخواست طلاق دارم و می‌خواهم مسئولیت دو فرزندم را نیز به خانواده همسرم واگذار کنم.

این خانم در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: هم خانواده خودم و هم خانواده همسرم از من خواسته اند که صبر کنم، ولی دیگر طاقتم سرآمده و نمی‌توانم ادامه دهم چرا که همسرم پیش از زندانی شدن تمام اموال و املاکش را به نام خانواده خودش کرده است و من به پرستار فرزندان با حقوق ماهیانه بسیار کم تبدیل شده ام.

قاضی گل آور پس از شنیدن درخواست زن و بررسی مستنداتش پرونده را به داوری ارجاع داد.

منبع: فردا

پاسخ محکم روسیه به اسرائیل: هرگز با خروج ایران از سوریه موافق نبوده‌ایم

پاسخ محکم روسیه به رژیم صهیونیستی؛ هرگز با خروج ایران از سوریه موافق نبوده‌ایم

 رژیم صهیونیستی مدعی است توافق بین آمریکا، روسیه و اسرائیل درباره جنوب سوریه به‌هم خورده است.

وب‌سایت نزدیک به محافل امنیتی اسرائیل با اشاره به تماس تلفنی اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، و همچنین رایزنی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع روسیه نوشت فرمول آمریکا، روسیه و اسرائیل که پس از هفته‌ها بحث و تلاش نفس‌گیر به دست آمد، اجرا شدنی نیست.

امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های ایران است

امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های ایران است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم ترحیم پدر سیدوحید حقانیان که عصر امروز یکشنبه 31 تیرماه برگزار شد، با اشاره به وضعیت امنیت مرز‌های کشور گفت: مرز‌های ما الحمدلله امن‌ترین مرز‌های دنیا هستند.

وی افزود: شرارت‌های مرزی در همه کشور‌ها کم و بیش وجود دارد و در نواحی مرزی کشور ما نیز اشرار و معاندین وجود دارند، ولی صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما آنقدر هست که آن‌ها قدرت نفس کشیدن نداشته باشند.

فرمانده نزاجا ادامه داد: گاهی اوقات شرارت مذبوحانه‌ای از ناحیه این معاندین ظاهر می‌شود، اما این شرارت‌ها در اقتدار نیرو‌های مسلح ما ذره‌ای خلل وارد نمی‌کند. ما به جرات می‌گوییم که امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه هشدار امروز آقای روحانی به آمریکا هشدار جدیدی نبود، خاطرنشان کرد: ملت و نیرو‌های مسلح ما از سال‌ها پیش همین حرف‌های امروز رییس جمهور را زده‌اند و همچنان نیز خواهند زد.

انتهای پیام/

حمله جنگنده‌های ائتلاف به غیرنظامیان سوری در دیرالزور

ر حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف به مناطقی در حومه دیرالزور سوریه، شماری غیرنظامی به شهادت رسیدند.

حمله جنگنده‌های ائتلاف به غیرنظامیان سوری در دیرالزور

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضدداعش به مناطقی در حومه جنوب شرقی دیرالزور در شرق سوریه، شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند و شماری نیز مجروح شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد این حادثه هنگامی رخ داد که جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی ده‌ها خانواده‌ای را که در حال فرار از شهرک السوسه به سوی منطقه البادیه بودند، هدف قرار دادند.

جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی چند روز پیش نیز شهرک باغوز را در حومهدیرالزور هدف قرار دادند که بر اثر آن ۳۰ غیرنظامی آواره شهید یا زخمی شدند.

انتهای پیام/

تروریست‌ها و حامیان جنایت مریوان در انتظار انتقام سخت رزمندگان اسلام باشند

سازمان بسیج با اشاره به حمله تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرزی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند.

تروریست‌ها و حامیان جنایت مریوان در انتظار انتقام سخت رزمندگان اسلام باشند در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، روابط عمومی سازمان بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

کارت رزمندگی رونمایی شد

ورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان برگزار شد.

کارت رزمندگی رونمایی شد شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان صبح امروز با حضور  سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارتش، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه، امیر حاتمی وزیر دفاع، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، منصور غلامی وزیر علوم، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار و از کارت رزمندگی رونمایی شد.

انتهای پیام/

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه

سانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله جنگنده‌های این رژیم به یک مرکز تحقیقاتی در شهر مصیاف استان حماه سوریه خبر می‌دهند.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) حمله هوایی به یک مرکز تحقیقاتی در نزدیکی شهر المصیاف واقع در ریف غربی حماه را تأیید کرد. خبرگزاری سانا با بیان اینکه این حملات تنها خسارات مادی در پی داشته است افزود رژیم صهیونیستی این حملات را به هدف سرپوش گذاشتن بر فروپاشی سازمانی تروریست‌ها در استانهای درعا و قنیطره انجام می‌دهد.

حمله جنگنده‌های  رژیم صهیونیستی به سوریه

بر اساس گزارش تلویزیون المیادین، جنگنده‌های اسرائیلی با پرواز بر فراز منطقه بقاع لبنان پایگاهی در منطقه مصیاف واقع در حماه سوریه را هدف قرار داده‌اند.

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟+ اینفوگرافی

 وب‌سایت مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی «‌CSIS» با انتتشار تصاویر اینفوگرافی موشکهای روسیه نوشت مسکو بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.

این وب‌سایت تحلیلی با اشاره به اینکه روسیه کنونی وارث زرادخانه عظیم موشکی اتحاد جماهیر شوروی سابق است نوشت:‌ مسکو همچنان بزرگترین قدرت در توسعه انواع موشکها در جهان است و نیروهای راهبردی راکتی روسیه اصلی‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده استراتژی نظامی مسکو هستند.

نویسنده این گزارش در ادامه با انتشار تصویر اینفوگرافی انواع موشکهای بالستیک و کروز روسیه و همچنین بیان مشخصات فنی آنها افزود: برنامه نوسازی گسترده روسیه همچنان ادامه دارد و تاکنون انواع مختلف موشکهای بالستیک و کروز با قابلیتهای خیره‌کننده در این کشور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه روسیه در زمینه تولید موشکهای کروز نقطه‌زن و هدایت‌شونده هم پیشرفتهای چشمگیری داشته است نوشت:‌ مسکو در حال حاضر بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.

ماجرای ارتباط نوه رئیسی با ژن‌های خوب سازمان تامین اجتماعی!+عکس

آمدنیوز در حالی مدعی شد نوه ابراهیم رئیسی در تامین اجتماعی مدیر است که بزرگ‌ترین نوه وی، کم‌تر از ۵ سال دارد.

کانال تلگرامی آمدنیوز چند روز پیش لیستی را منتشر کرد و مدعی شد لیست آقازاده‌ها و #ژنهای_خوب شستا، بزرگترین هلدینگ اقتصادی سازمان تامین اجتماعی و وابسته به وزارت کار است.

شایعه‌ای دیگر برای تخریب تولیت آستان قدس/ بزرگ‌ترین نوه حجت‌الاسلام رئیسی تنها ۵ سال دارد

در همین رابطه یکی از اعضای خانواده حجت‌الاسلام رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این شایعه گفت: این موضوع صحت ندارد و بزرگترین نوه حجت‌الاسلام رئیسی حسین نام دارد که هنوز ۵ سالش هم نشده است.

در میان اسامی منتشر شده توسط آمد نیوز نام فاطمه ساده حسین آباد به عنوان نوه حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان مقدس رضوی عنوان شده است.

انتهای پیام/

عاقبت وطن‌فروشی معارضان سوری

عده‌ای از معارضان دولت‌ قانونی سوریه پس از تنگ شدن عرصه بر تروریست‌ها با تجمع در مرز سوریه و رژیم صهیونیستی خواستار اجازه ورود به این رژیم هستند ولی با واکنش نیروهای نظامی مواجه می‌گردند.

عاقبت وطن فروشی+ فیلم معارضان دولت قانونی سوریه و تروریست‌ها که مدت‌ها با آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی همدست شده و برای بر هم زدن امنیت و آرامش مردم سوریه و خاورمیانه اعمال جنایتکارانه و غیرانسانی انجام می‌دادند،  امروز حتی برای حامیان دیروزشان هم ارزشی ندارند.

وطن فروشان سوری مورد حمایت اسرائیل که سالها به نمایندگی از این رژیم جنایتکار، سوریه را به ویرانه تبدیل کردند پس از شکست‌های متوالی از نیروهای مقاومت و ارتش سوریه دچار  آوارگی شدند و با هجوم به سمت مرزهای سوریه با رژیم صهیونیستی قصد ورو به این رژیم را داشتند ولی  نیروهای نظامی و پلیس رژیم صهیونیستی در بلندگو آنها را تهدید به نزدیک‌تر نشدن به مرز می‌کنند و بلند می‌گویند برگردید.

شرکت رسانه‌ای سعودی و ایندیپندنت سایت خبری فارسی‌ زبان راه‌اندازی می‌کنند

به نقل از گاردین،روزنامه انگلیسی ایندیپندنت قرار دادی برای راه‌اندازی چهار وب‌ سایت خبری به زبان‌های عربی، ترکی، فارسی و اردو با یک شرکت رسانه‌ای در عربستان که در واقع دستگاه تبلیغاتی آل‌ سعود محسوب می‌شود، امضا کرده است.

ایندیپندنت که گاهی مواضع انتقادی نسبت به سیاست‌های رژیم سعودی دارد، مدعی شده است با وجود این قرارداد به سیاست‌های خودش در زمینه پوشش اخبار مربوط به عربستان سعودی، جنگ یمن و تجارت‌های تسلیحاتی ریاض ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اظهارات تامل برانگیز میلیاردر یهودی از روابط صهیونیست‌ها با رژیم آل سعود

 فعالان فضای مجازی کلیپی را منتشر کردند که در آن بارون روچیلد (از نوادگان همان خانواده‌ای که انگلیس را برای صدور اعلامیه بالفور قانع کرد) درباره روابط بین یهودیان و عربستان سعودی صحبت می‌کند.
در این کلیپ، روچیلد در گفتگویی تلویزیونی درباره آرمان‌هایش با گذشت یکصد سال از بیانیه بالفور صحبت می‌کند و می‌گوید امیدوار است اسرائیل در صلح و آرامش در کنار همسایگان عرب خود زندگی کند. وی همچنین تاکید کرد محقق ساختن چنین مسئله‌ای کاری بس دشوار است.
بارون روچیلد گفت: قطعا یکی از آرزو‌های من روابط مسالمت آمیز با همسایگان اسرائیل است و البته محقق ساختن این مسئله سخت‌ترین کار ممکن است، اما با وجود این و در سایه هرج و مرج موجود در خاورمیانه و اهمیت روابطی که اسرائیل در حال توسعه دادن به آن است نه تنها با اردن بلکه با مصر و البته عربستان سعودی، اگرچه جنگ سنی شیعی مانع اعلام عادی سازی روابط شد، اما این به ما کمک خواهد کرد.
وی افزود: اگر نیاز کشور‌های عربی به حمایت اطلاعاتی ما و همچنین بخشش و کرم اسرائیلی‌ها در ازای سرزمین‌های فلسطینی را در نظر بگیرید، در می‌یابیم که زمینه‌هایی برای خوش بینی وجود دارد، بنابراین من خوشبین هستم.

دلیل سقوط "هواپیمای ATR تهران-یاسوج" اعلام شد/ "اشتباهات مکرر و متعدد خلبان" عامل اصلى سانحه+ جزئیات

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: استفاده نابه‌جا از اتوپایلوت در زمان تقرب، بی توجهی به درخواست کمک خلبان برای گرفتن فلپ پس از استال نیز از دیگر اشتباهات خلبان هواپیمای ATR تهران-یاسوج بوده است.

 

ادامه مطلب ...

اطلاعات محرمانه ارتش روسیه لو رفت

 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فناوری‌های بکارگرفته شده در موشک های مافوق صوت روسیه به خارج از این کشور درز کرده و سازمان امنیت فدرال، تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده است.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز جمعه اعلام کرد: ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه بازرسی در دفتر انستیتو مرکزی پژوهش های علمی ماشین سازی روسیه (مسئول طراحی موشک های مافوق صوت) را آغاز کردند.

انفجار مهیب در شهرک صنعتى خمین/ آخرین آمار مصدومان و فوتی‌ها

مجتبی خالدى سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: امروز ساعت ١٣:١٥ در اثر انفجار در کارخانه تصفیه روغن شهرک صنعتی خمین اتفاق افتاد و بر اثر این حادثه ۲ نفر  فوت شدند.

خالدی افزود: در این حادثه مخزن یک کارخانه تولید فرآورده های نفتی منفجر شد و بر اعلام شرکت برق این آتش سوزی در نزدیکی پست برق خمین اتفاق افتاده و از به همین دلیل حریق بسیار خطرناک است و احتمال وقوع حوادث ناگوار وجود دارد.

وی ادامه داد: بهرام رنجبری 30 ساله از کارکنان شرکت به به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک، ابراهیم عزیزی 39 ساله، احمد یار محمدی 40 ساله و علی اکبر هاشمی 49 ساله از آتش نشانان به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین اعزام شدند.

حمله نیروهای یمنی به تجمعات نظامیان سعودی در نجران

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمعات نظامیان سعودی و مزدوران آنان در بلندی های علیب و پایگاه الشبکه در نجران عربستان را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

حمله هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه

 به نقل از المیادین، رسانه‌های فلسطینی از حمله گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه و  انفجار شدیدی در این منطقه خبر داده‌اند.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های گردان‌های عزالدین قسام در منطقه الزیتون در نوار غزه را هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی از شروع عملیات گسترده هوایی در نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری هلاکت یک افسر صهیونیست در نوار غزه را علت این حملات عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/

ابراهیمی: آمده ام تا با الاهلی نتایج خوبی در لیگ قطر بگیریم

 امید ابراهیمیهافبک ملی پوش تیم الاهلی قطر در نخستین مصاحبه اش با سایت این باشگاه گفت: در سال های اخیر حضور بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان در لیگ قطر باعث افزایش کیفیت این رقابت ها شده است. من شناخت خوبی از الاهلی داشتم و می دانستم که قبلا بازیکنان ایرانی بزرگی در این تیم بازی کرده اند و به همین دلیل پس از اینکه پیشنهاد حضور در الاهلی به من شد تصمیم گرفتم پاسخ مثبت بدهم و پیراهن این تیم را بر تن کنم.

ابراهیمی در پایان عنوان کرد: با تلاش من و سایر بازیکنان تیم می توانیم با الاهلی نتایج خوبی در لیگ قطر بگیریم و امسال جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته به دست آوریم.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام‌جهانی!

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال گفت: ما در جام‌جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در واکنش به خبر تمجید رهبر انقلاب از عملکرد اعضای تیم‌ملی در بازی‌های جام‌جهانی در دیدار اخیر با هیات دولت که به‌طور مشخص تلاش دروازه‌بان تیم‌ملی را مورد ستایش قرار داده بودند، افزود: «این باعث خوشحالی ماست که رهبر انقلاب از عملکرد ما رضایت داشتند.»


بیرانوند که از سوی کارشناسان بزرگ فوتبال در دنیا به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در روسیه معرفی شده، در پایان اظهار داشت: «من همیشه آرزو داشتم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.»

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

سرهنگ ابوالقاسم کاظمی سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه فردا به مسابقات نظامیان جهان در روسیه اعزام خواهد شد، اظهار داشت: بخشی از مسابقات نظامی جهان در شهر نیزا در روسیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات نظامی و بین المللی روسیه بیش از ۴۰ سال است که برگزار می‌شود و دو سه سال است که سپاه ماموریت پیدا کرده تا در این رقابت‌ها حضور یابد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه شامل بخش‌های توپخانه، پدافند هوایی و سلاح سبک سال گذشته رتبه سوم رقابت‌های بین المللی را کسب کرد و امسال هم با یک تیم قدرتمند در مسابقات حضور خواهد یافت.

سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تیم اربابان سلاح نزسا از بین یک مجموعه ۷۰ نفری انتخاب شده، گفت: از بین ۷۰ نفر ۱۸ نفر را به عنوان تیم برگزیده انتخاب کردیم.

عامل فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه ایران مشخص شد

عامل فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه ایران مشخص شد

کانال ۲ تلویزیون اسرائیل مدعی شد‌ موساد طرح بمب‌گذاری ایرانی‌ها در نشست مخالفین ایران (گروهک منافقین) در پاریس را خنثی کرده است!

خبرنگار تلویزیون کان اسرائیل نیز فاش کرد موساد اطلاعات (ادعایی) خود را در این باره در اختیار کشورهای اروپایی قرار داده است. این مساله نشان می دهد که سازمان جاسوسی اسرائیل در پس فضاسازی اخیر کشورهای اروپایی علیه ایران قرار داشته است و سازمان‌های اطلاعاتی بلژیک، فرانسه و آلمان بر اساس ادعاهای موساد، فضاسازی اخیر را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند.

امیر دادبین و سردار شکارچی با فرمانده کل ارتش دیدار کردند

امیر دادبین و سردار شکارچی با فرمانده کل ارتش دیدار کردندامیر سرتیپ احمد دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، ضمن گفت‌وگو در خصوص انسجام‌بخشی و هم‌افزایی در مباحث اجتماعی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و نقش ارتش در تقویت طرح‌های جهادی خاطراتی از دوران دفاع مقدس نیز بیان شد.

ارتش جمهوری اسلامی هر روز آماده تر از روز قبل است

ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز آماده تر از روز قبل است

 امیر دریادار حبیب اله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه در حاشیه بازدید از شانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در پادگان جوادالائمه نیروی زمینی در لشکرک اظهار کرد: برابر تدابیر و اوامر فرماندهی معظم کل قوا امروز نه تنها آمادگی را حفظ می‌کنیم، بلکه ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز آماده تر از روز قبل است.

وی افزود:​ به طور مستمر از آغاز تا پایان سال رزمایش داریم و رزمایش‌های زیادی در نیروهای زمینی،​ هوایی، ​پدافند و دریایی در حال اجراست و متناسب با وضع آمادگی یگان‌ها رزمایش‌ها به طور مستمر ادامه دارد، چون آمادگی ما را بیشتر بالا می‌برد.

سیاری اظهار کرد: ​بعضی از رزمایش‌ها جنبه عمومی تر و مشترک پیدا می‌کند و قطعاً​ در فصل‌هایی که نیاز است و جاهای مختلف که بنا به تشخیص باید در آنجا رزمایش انجام شود، قطعاً انجام خواهد شد و به موقع اطلاع رسانی می‌شود.

دیدار سرلشکر باقری با وزیر خارجه و فرمانده نیروی دریایی پاکستان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز دوشنبه با وزیر خارجه دولت انتقالی و فرمانده نیروی دریایی پاکستان جداگانه دیدار کرد.

دیدار سرلشکر باقری با وزیر خارجه و فرمانده نیروی دریایی پاکستان سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  امروز دوشنبه 25 تیرماه در سفر به پاکستان و در ادامه دیدار با مقامات سیاسی و نظامی این کشور، با عبدالله حسین هارون وزیرخارجه دولت انتقالی، دریاسالار «ظفر محمود عباسی» فرمانده نیروی دریایی پاکستان و ژنرال زبیر محمود حیات رئیس ستاد مشترک ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

باقری در دیدار با وزیر خارجه دولت انتقالی پاکستان درخصوص مبارزه با تروریسم، توسعه همکاری‌های مرزی و همکاری‌های دوجانبه به منظور گسترش روابط گفت وگو و تبادل نظر کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران همچنین در دیدار جداگانه با فرمانده نیروی دریایی پاکستان، با وی درخصوص آموزش نیرو‌ها و برگزاری رزمایش مشترک گفت وگو و تبادل نظر کرد.

باقری و فرمانده ارتش پاکستان صبح امروز دوشنبه در دیدار دوجانبه درخصوص گسترش امنیت منطقه ای، امنیت مرزی و همکاری دفاعی گفت وگو کردند.