عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

تهرانگردی؛ بناهای تاریخی که جان دوباره گرفتند

وزنامه هفت صبح – هانیه درویش: ما در سرزمینی زندگی می کنیم که بناهای تاریخی فراوانی در خود دارد. بناهایی با معماری هایی درخشان که یادگار فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم اند اما باید به این نکته هم توجه کنیم که متروکه ماندن بناهای تاریخی و عدم استفاده مناسب از آنها موجب تخریب هر چه بیشتر آنها می شود و حتی روزی می آید که از آنها با نام یک بنای تاریخی هم یادی نشود.

بازگشت فراموش شده‌ها

  ادامه مطلب ...

جزئیاتی تازه از دیدار اخیر هیات دولت با مقام معظم رهبری

الف/ معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رهبر انقلاب فرمودند با توجه به شرایطی که آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها برای کشور فراهم می‌کنند نیاز به برنامه ریزی‌های جدی‌تر و تلاش بیشتر است که قطعا دولت راهکارهای رهبر انقلاب را انجام می‌دهد.
حسینعلی امیری معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با فارس در مورد جزئیات دیدار اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری گفت: جلسه اعضا هیأت دولت با مقام معظم رهبری در یک فضای بسیار صمیمی برگزار شد. ایشان در بخش های مختلف دستورات و توصیه‌هایی داشتند.
وی ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب این بود که اعضای دولت با مردم صحبت کنند و شرایط کشور را با مردم در میان گذارند. همچنین ایشان تاکید کردند که در شرایط فعلی کشور به شدت به مردم نیاز است و دولت با مردم گفت‌وگو کند. همراه کردن مردم با دولت می‌تواند مشکلات را حل‌وفصل کند.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رهبر انقلاب فرمودند با توجه به شرایطی که آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها برای کشور فراهم می‌کنند نیاز به برنامه ریزی‌های جدیتر و تلاش بیشتر است که قطعا دولت راهکارهای رهبری را انجام می‌دهد.
امیری تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت وزیران، دولت بر اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری تاکید و هر کدام از وزات خانه‌ها و دستگاه‌ها راهکارهای خود را برای اجرای آن ارائه کردند.

چرا آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد؟

هزینه حمله آمریکا به ایران بسیار سنگین تر از سودی است که عاید این کشور می شود و به همین دلیل است که این کشور و دیگر کشورها وارد درگیری با ایران نمی‌شوند.

جنگی رخ نخواهد داد

جنگی رخ نخواهد داد" عبارتی بود که در میان سخنان رهبر انقلاب بیش از همه مورد توجه افکار عمومی و کارشناسان قرار گرفت و رسانه ها نیز به رمز گشایی از این عبارت پرداختند. ایشان به نوعی اعلام کردند که ایران به هیچ وجه امتیاز مذاکره را به آمریکا نخواهد داد و با شخصی که زیر توافق های نیاکان خود می زند پای میز مذاکره نخواهد نشست. همچنین سخنان رهبر انقلاب پیغامی به کشورهای دیگر به ویژه اروپایی ها بود که باید تکلیف خود را با ایران و آمریکا روشن کنند و امروز شرایط مانند گذشته نیست که بخواهند ایران را بازی داده و امروز و فردا کنند.

آیا آمریکا توان حمله نظامی به ایران رادارد؟

ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد

اون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: ارتش از توانمندی مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.

ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین اختتامیه شانزدهمین دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز سه شنبه 30 مردادماه  در مرکز آموزش درجه‌داری جودالائمه (ع) نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همبستگی میان دانشجویان افسری موجب افزایش توان رزم می‌شود، اظهار کرد: ماموریت ارتش، دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و دفاع از استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای انجام این مهم باید از اقتدار لازم متناسب با تهدیدات روز و نیز قدرت پاسخگویی به تهدیدات برخوردار باشیم.

جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد + عکس

هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل 4 با نام «کوثر» تولید شد.متخصصان و نخبگان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مشارکت دیگر سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و با مدد گرفتن از ساقی کوثر، آسمان ایران را به نام «کوثر» مزین کرده و حراست از سرزمین‌مان را به آن سپردند.

نخستین جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد

# ارتش - قرمان - انقلابی - جنگنده - کوثر

جنگنده ایرانی با نام «کوثر»

عکس نوشته‌های زیبا به مناسبت روز عرفه

آوری کرده‌ایم.

عکس نوشته پروفایل به مناسبت روز عرفه + تصاویرروز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی آماده است.

انجام برخی اعمال در این زمان مشخص، موجب نزدیکی سازنده تر به خالق هستی و کسب خیرات دنیوی و اخروی بیشتر است.

شب نهم از شب‎های متبرک و شب مناجات با قاضى الحاجات است و توبهدر آن شب مقبول و دعا در آن مستجاب است. عبادت در این شب، اجر صد و هفتاد سال عبادت را دارد.

 

 
ادامه مطلب ...

مردان والیبال نشسته ایران بر بام جهان ایستادند


تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست تیم بوسنی قهرمان مسابقات جهانی هلند شد.

مردان والیبال نشسته ایران بر بام جهان ایستادند تیم ملی والیبال نشسته ایران در فینال رقابت های قهرمانی جهان در هلند امروز یکشنبه از ساعت ۱۹ به وقت تهران به مصاف تیم بوسنی رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف قدیمی خود عبور کند و برای هفتمین قهرمان جهان شود و این در حالی است که پیش از این تیم ملی والیبال نشسته ایران در سال ۲۰۱۰ در کشور آمریکا توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند.

شگفتی خبرنگار بی‌بی‌سی از محبوبیت ایران و رهبرانقلاب در عراق

شگفتی خبرنگار بی بی سی از محبوبیت ایران و رهبر انقلاب در عراق +عکس

 نفیسه کوهنورد، خبرنگار بی بی سی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، به محبوبیت و نفوذ جمهوری اسلامی و نصب تصاویر فراوان حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر انقلاب در شهر بصره عراق اعتراف کرد.

این در حالی است که در روزهای اخیر رسانه های ضد انقلاب با انتشار فیلم هایی از تظاهرات مردم بصره که در اعتراض به وضعیت بد معیشتی انجام شد مدعی بودند مردم این شهر با حضور ایران در عراق مخالف بوده و جمهوری اسلامی در بین آنان محبوبیت ندارد.