عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

گفتگو| محقق اندیشکده ایتالیایی: ترامپ پاسخ ترور سلیمانی را در داخل خاک آمریکا هم خواهد گرفت

یک محقق اندیشکده ایتالیایی گفت که تصمیم ترامپ بر ترور سردار سلیمانی "نابخردانه‌ترین تصمیم" بود و او پاسخ این اقدامش را در داخل خاک آمریکا هم خواهد گرفت.

گفتگو| محقق اندیشکده ایتالیایی: ترامپ پاسخ ترور سلیمانی را در داخل خاک آمریکا هم خواهد گرفت

  ادامه مطلب ...

این ۵ خط فریب رسانه‌ای آمریکایی‌ها را پس از ترور شهید قاسم سلیمانی بشناسید

این 5 خط فریب رسانه‌ای آمریکایی‌ها را پس از ترور شهید قاسم سلیمانی بشناسید/ از فضاسازی درباره دوستان ایران تا دروغگویی درباره‌ی سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، خبر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اتفاقی بود که علاوه بر مردم ایران، مردم منطقه و جهان را نیز شوکه کرد. شاید تنها کسی که شوکه نشد خود سپهبد سلیمانی بود که سال‌ها منتظر لحظه شهادت خود بود. چنین ویژگی‌های شخصیتی مانند صداقت، سلامت و نترس بودن حاج قاسم او را به نماد بین‌المللی مقاومت و چهره مبارزه با تروریسم تبدیل کرده بود. شهادت فرمانده سپاه قدس ایران علاوه بر مشکلاتی که برای آمریکا و متحدانش ایجاد خواهد کرد، باعث همدلی و اتحاد مردم ایران و ملت آزاده در منطقه و رونق بیشتر مقاومت خواهد بود. این فضا باعث می‌شود که آمریکا خود را در فضایی بسیار ملتهب علیه خود ببیند و به همین دلیل به انحراف ماجرا روی آورده است.  ادامه مطلب ...

سردار شکارچی: ایران در پاسخ‌دهی عجله نمی‌کند/ زمان، مکان و چگونگی عملیات را ما تعیین می‌کنیم

سردار شکارچی: ایران در پاسخ‌دهی عجله نمی‌کند/ زمان، مکان و چگونگی عملیات را ما تعیین می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به ابعاد جنایت آمریکا در ترور سردار سپبهد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس و همراهانش گفت: آمریکای جنایتکار با هدف استکباری خود در منطقه به‌دلیل اینکه دستش از داعش و جنایات داعشی کوتاه بود و منشأ مخالفت و مقابله مردانه و مجاهدانه با داعش را سردار سلیمانی و آقای ابوالمهدی مهندس می‌دانست، دست به این جنایت تروریستی زد.

وی افزود:‌ آمریکا با این اتفاق نقاب از چهره برداشت و نهایتاً به دنیا اعلام کرد که هم خودش منشأ همه تروریست‌های عالم است و رهبری همه تروریست‌های عالم را به‌عهده دارد و هم آنها را تجهیز و پشتیبانی می‌کند و هر جا که این تروریست‌ها کم بیاورند خود او وارد میدان می‌شود.

پیام تسلیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار سرافراز اسلام. حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد

انتصاب سردار سرتیپ پاسدار قاآنی به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه

درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درپی عروجِ شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی که در شمار برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده و در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار سردار شهید در منطقه خدمت کرده است می‌سپارم. برنامه‌ی آن نیرو عیناً همان برنامه‌ی دوران فرماندهی شهید سلیمانی است. از همه‌ی همکاران آن نیرو حضور و همکاری آنان را با سردار قاآنی خواهانم و توفیق و تأیید و هدایت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ 

خودروی حامل شهید قاسم سلیمانی که توسط بالگردهای آمریکایی مورد هدف قرار گرفت

به دنبال شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده مجاهد و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست جنایتکاران آمریکایی؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

ادامه مطلب ...

۴ اقرار روحانی در یک سخنرانی

4 اقرار روحانی در یک سخنرانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور امروز دوشنبه در دیدار با فعالان صنعت پتروشیمی جمله مهمی را گفت. حسن روحانی گفت: «برخی‌ها خطاب به دولت دوازدهم می‌گویند که چرا عین قول‌هایی را که اول دولت دادید، نمی‌توانید عمل کنید؛ ما در شرایط صلح آن قول‌ها را داده بودیم و بعد وارد شرایط جنگ شدیم و این جنگ را هم ما انتخاب و شروع نکرده و حتی بهانه را هم ما به دست دشمنان ندادیم.»

فقط همین یک جمله در یک سخنرانی، حداقل 4 گزاره و به عبارتی دقیق‌تر «اقرار» رئیس جمهوری را تبیین می‌کند.

نکته اول؛ رئیس جمهوری تا چندی پیش ارائه‌ «وعده‌های انتخاباتی» را منکر می‌شد. روحانی 18 آذر امسال و به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان گفت: «کِی گفتیم مشکلات را 100 روزه حل می‌کنیم؟»  ادامه مطلب ...

گزارش: چگونه اصلاح‌طلبان تندرو و «موسوی» به یکدیگر خیانت کردند؟

رفتار اصلاح‌طلبان با میرحسین موسوی در سالهای گذشته نشان می‌دهد که هدف آنها از مطرح‌کردن نام او در انتخابات‌ها بیشتر نوعی فرار روبه‌جلو و فریب اذهان عمومی بوده است و از طرفی رفتارهای موسوی نیز آنها را برای چندسال به سقوط و انزوا کشاند.

گزارش:چگونه اصلاح‌طلبان تندرو و «موسوی» به یکدیگر خیانت کردند؟


  ادامه مطلب ...