عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

نظر مساعد شورای نگهبان درباره طرح شفافیت مالی کاندیداها/قانون برای انتخابات پیش‌رو اجرا می‌شود

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با رایزنی که با شورای نگهبان داشته‌ایم نظر مساعد اولیه اعضای شورا را برای طرح شفافیت مالی کاندیداها را اخذ کرده‌ایم.

نظر مساعد شورای نگهبان درباره طرح شفافیت مالی کاندیداها/قانون برای انتخابات پیش‌رو اجرا می‌شود

محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مصوبه مجلس درباره شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: این مصوبه برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال شده است.  ادامه مطلب ...

مقتل| درد دل امیرالمومنین با پیکر بی جان فاطمه (س) / واکنش حسنین پس از شنیدن خبر شهادت مادر

اسماء می‌گوید حضرت فاطمه (س) لباس خود را روى خود کشید و به من فرمود: پس از چند لحظه مرا صدا بزن، اگر جواب تو را گفتم که هیچ وگرنه بدان که نزد پدر بزرگوارم رفته‏‌ام.

مقتل| درد دل امیرالمومنین با پیکر بی جان فاطمه (س) / واکنش حسنین پس از شنیدن خبر شهادت مادر

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، على بن عیسى بن ابى الفتح اِربلى، از علماى قرن هفتم هجرى‏ در کتاب معتبر خود با نام «کشف الغمة فی معرفة الائمة( ع)» که به شرح حال زندگانی پیامبر(ص) و سایر ائمه علیهم‌السلام و نیز وصیت‏نامه‌‏ها و جریان شهادت این بزرگواران می‌پردازد، نقل می‌کند: حضرت فاطمه زهرا (س) به هنگام رحلت به اسماء فرمود: در زمان فوت پدرم، جبرئیل کافور بهشتى آورد. پدرم آن را سه قسمت کرد: یک قسمت براى خودش، یک قسمت براى على و یک قسمت هم براى‏ من. آنگاه به اسماء فرمود: باقیمانده حنوط پدرم را که در فلان موضع است بیاور و نزد سرم بگذار.  ادامه مطلب ...

پنتاگون باز هم آمار تلفات انتقام موشکی ایران را افزایش داد/ تلفات به ۵۰ نفر رسید

پنتاگون باز هم آمار تلفات انتقام موشکی ایران را افزایش داد/ تلفات به 50 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، وزارت دفاع آمریکا در اعترافی جدید اعلام کرد که در پی حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد 50 نفر از پرسنل آمریکا به «آسیب ملایم مغزی» و «ضربه مغزی» دچار شده‌اند.

این در حالی است که «جاناتان هافمن» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در یک نشست خبری تأیید کرد که تاکنون 34 نفر از نظامیان آمریکایی که طی حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد در عراق دچار صدمات مغزی شده‌اند، تحت درمان قرار گرفته و بعضاً به خارج از عراق منتقل شده‌اند.

پنتاگون در آمار اولیه خود پس از چند روز پنهان‌کاری اعلام کرده بود که تنها 11 نفر از نیروهای آمریکایی بر اثر این حمله موشکی دچار ضربه مغزی خفیف شده‌اند و حتی دونالد ترامپ این آسیب‌دیدگی‌ها را تا حد «سردرد» تقلیل داده بود.

بامداد جمعه سیزدهم دی‌ماه سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی و تنی چند از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش آمریکا که به دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هجدهم دی در واکنش به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، این پایگاه را که بزرگترین پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق و یکی از بزرگترین پایگاه‌های آنها در منطقه به‌شمار می‌رود موشک‌باران کرد.

انتهای پیام/

ارتش سوریه «معره النعمان» در ادلب را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرد

ارتش سوریه «معره النعمان» در ادلب را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شماری از روستاها و شهرک‌های ریف جنوبی استان ادلب از جمله معره النعمان را که مقر اصلی گروه تروریستی جبهه النصره است، از این تروریست‌ها پاکسازی کردند.

در این بیانیه آمده است: یگان‌های ارتش به عملیات نظامی خود برای پایان دادن به جنایت‌های گروه‌های تروریستی در ریف جنوبی استان ادامه ادامه دادند. گروه‌های تروریستی از این منطقه به مناطق امن و شهر و نقاط تمرکز ارتش سوریه حمله راکتی می‌کنند.

این بیانیه افزود: واحدهای ارتش چندین روستا و شهرک در ریف جنوبی ادلب را از تروریست‌ها پاکسازی کردند. معره النعمان، دیرالشرقی، معر شمارین، تلمنس، معرشمشه، الدانا، کفروما، الحامدیه، دیرالغربی، کفریاسین، بابولین، معصران، تل الصواع، تل دبس و معراته از جمله این روستاها و شهرک‌ها بودند.

در پایان این بیانیه تاکید شد: ارتش به اجرای وظایف قانونی و ملی و اخلاقی خود در تعقیب باقیمانده گروه‌های مسلح تروریست ادامه می‌دهد تا خاک سوریه را به طور کامل از لوث تروریسم پاکسازی کند.