عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

عاشقان ولایت

مطالب در حوزه سیاست های روز دنیا در فضای مجازی

جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکا برای نخستین‌بار وارد خلیج فارس شدند

جنگنده‌های اف-35 آمریکا برای نخستین‌بار وارد خلیج فارس شدند فرمانده نیروی دریایی آمریکا از آغاز چند رزمایش دریایی در آب‌های خلیج‌ فارس با حضور جنگنده‌های اف-۳۵خبر داد.

 وب‌سایت «نشنال» گزارش داد آدمیرال «اسکات استرن» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا روز یکشنبه در جریان گفتگوی ویدئویی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تهدید‌های اخیر (ایران) به بستن تنگه هرمز و باب‌ المندب مدعی شد: ما آمادگی داریم تا از جریان آزاد تجات و آزادی کشتی‌رانی در منطقه محافظت کنیم.

این فرمانده آمریکایی با اشاره به برگزاری چهار رزمایش دریایی در آب‌های منطقه تأکید کرد: همه این تمرین‌های نظامی ما پیش از تحولات اخیر برنامه‌ریزی شده بود و نباید به عنوان پاسخی به هیچ اقدام یا تهدید خاصی در نظر گرفته شود. وی مدعی شد: این رزمایش‌های مشترک نشان می‌دهد آمریکا و شرکایش آمادگی دفاع از جریان آزاد کشتی‌رانی در منطقه را دارند.

رمزگشایی از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین‌پناهی

رامین حسین پناهی، یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله بود؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست.

رامین حسین پناهی، حاتم مرمضی و سارو قهرمانی تروریست‌هایی هستند که رسانه‌های بیگانه با به راه انداختن شانتاژ رسانه‌ای قصد داشتند آنها را فعالان سیاسی جلوه دهند.

رمزگشایی از دروغ پردازی های رسانه های بیگانه در ماجرای رامین حسین پناهی+ فیلم

دوم تیرماه سال گذشته یک تیم تروریستی از گروهک تروریستی کومله که قصد داشت تا برای انجام عملیات‌های تروریستی ازمرزهای غربی وارد کشورمان شود، در نزدیکی شهر سنندج با نیروهای سپاه پاسداران درگیر می‌شود که در نتیجه آن سه تن از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسیده و یک نفر از آنها به نام رامین حسین پناهی مجروح شده و با مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات دستگیر می‌شود.

رامین حسین پناهی کیست؟

اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه

اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاهحمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان (ح‌د‌ک) بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است.

در این میان، روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست در گزارشی در واکنش به این حمله نوشت: حمله موشکی ایران به دفتر حزب دموکرات کردستان در خاک عراق حاوی پیامی روشن برای واشنگتن، ریاض و تل‌آویو بود.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران با این حمله که در روز روشن انجام شد، نشان داد که هر کاری که بخواهد می‌تواند نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه انجام دهد.

اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کرد

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کردامیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر گردید.

این نشان در مراسم صبح امروز تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی با حضور فرمانده معظم کل قوا بر سینه دریادار سیاری نصب شد.

انتهای پیام/

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کرد

هرج و مرج بر کاخ سفید حاکم شده است/ نبرد براندازی ترامپ در آمریکا شعله‌ور شد

عطوان: حاکم شدن هرج و مرج بر کاخ سفید/ نبرد براندازی ترامپ در آمریکا شعله‌ور شد

عبدالباری عطوان، سردبیر رای‌الیوم، در سرمقاله این روزنامه نوشت: با انتشار مقاله‌ای از یک فرد «ناشناس» در روزنامه «نیویورک‌تایمز» و بخش‌هایی از جدیدترین کتاب مولف رسوایی «واترگیت» جرقه نبرد عزل ترامپ زده شد. 

در این مطلب آمده است: هر کس بخش‌هایی از کتاب باب وودوارد، روزنامه‌نگار آمریکایی، و مقاله‌ای را که روز گذشته در «نیویورک تایمز» منتشر شد و گفته شده نویسنده آن یک مقام بلندپایه دولت دونالد ترامپ -رئیس جمهور- است، مطالعه کند به این باور می‌رسد 

هرج و مرج بر کاخ سفید

تغییرموازنه قدرت به نفع محور مقاومت در منطقه؛ بی اعتنایی به تهدیدات محور شرارت

سرانجام محورشرارت (آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی) پس از چند روز عملیات روانی سنگین و تهدیدات مکرر مبنی بر حمله گسترده به سوریه، ناچار به عقب نشینی شده و ترامپ در آخرین موضع گیری اش، با بیان اینکه این عملیات هشداری جدّی به ایران و سوریه بود، دستور حمله به سوریه را لغو کرد.

تغییرموازنه قدرت به نفع محورمقاومت درمنطقه؛ بی اعتنایی به تهدیدات محورشرارت

این در حالیست که وزیر خارجه آمریکا روز جمعه (۹۷/۶/۹) روسیه را به حمایت از یک حمله قریب الوقوع نیروهای سوری به استان ادلب، متهم و عنوان کرده بود: آمریکا این موضع را به عنوان یک روند “تشدید درگیری از پیش برنامه ریزی شده” تلقی می کند.

این هشدار آمریکا در پی ۱۰ روز کش و قوس میان قدرت های غربی از یک طرف و سوریه و روسیه از طرف دیگر مطرح شده است.غربی ها اخیراً در بیانیه ای تهدید کرده بودند: همانطور که قبلا هم نشان داده ایم، به هرگونه استفاده مجدد از سلاح های شیمیایی! توسط حکومت سوریه پاسخ متناسب خواهیم داد.

از پیشروی رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در جنوب عربستان تا اسارت نظامیان آل‌سعود در «عسیر»

نیرو‌های یمنی در عملیاتی گسترده، حملات سنگینی را علیه نیرو‌های شورشی در منطقه «مجازه» در جنوب استان عسیر انجام دادند و پس از درگیری‌های نفس گیر موفق شدند چند پایگاه را در منطقه به کنترل خود دربیاورند.در جریان درگیری‌ها در این محور چند ارتفاع از تصرف نیرو‌های شورشی خارج و به کنترل نیرو‌های یمنی درآمد؛ حدود ۳۰ تن از نیرو‌های شورشی در جریان درگیری‌ها در این محور به هلاکت رسیدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

پیشروی نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله در جنوب عربستان؛ اسارت چند تن از نظامیان آل سعود در استان عسیر

رهبر انقلاب از مجموعه تفریحی کدام «بانک دولتی» انتقاد کردند؟

رهبرمعظم انقلاب در دیداری که اخیرا و به مناسبت هفته دولت با رئیس و اعضای دولت دوازدهم داشتند، ضمن انتقاد از رفتار‌های خارج از وظیفه بانک‌ها، نسبت به بنگاه‌داری و تصاحب املاک برخی از بانک‌ها فرمودند:

چرا بانک‌ها مشکل نقدینگی پیدا می‌کنند برای اینکه شعبه زیاد می‌کنند. برای اینکه آسایشگاه برای افراد خودشان می‌سازند. بنده یک وقتی در تهران از جایی عبور می‌کردم، دیواری طولانی بود که هرچی می‌رفتیم ادامه داشت! پرسیدم این تشکیلات عظیم برای کیست؟ گفتند مال فلان بانک است، بانک غلط می‌کند که چنین کاری کند.

حالا اینکه تشکیلاتی است که لابد برای تفریح و این حرف‌ها است. بانک‌ها بنگاه‌داری می‌کنند. جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک برای بنگاه‌داری نیست.

رهبرانقلاب به کدام مجموعه تفریحیِ متعلق به یک «بانک دولتی» اشاره کردند؟+ عکس، فیلم و نقشه

مغز متفکر صربستانی سِحر ۴۴ ساله واترپلو ایران را باطل کرد

تیم ملی واترپلو کشورمان با هدایت "الکساندر چیریچ" توانست بعد از ۴۰ سال به مدال بازی‌های آسیایی برسد.

تیم ملی واترپلوی ایران در دیدار رده بندی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۶ تیم چین را در ضربات پنالتی شکست داد و پس از ۴۴ سال به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید. مدالی که برق آن از هر مدال طلای دیگر در چشم خانواده واترپلو و دوستداران این رشته درخشان‌تر است.

مغز متفکر صربستانی سِحر ۴۴ ساله واترپلو ایران را باطل کرد

 بیشتر بخوانید:چیریچ وارد می‌شود

گوشه‌ای از جنایات تکان‌دهنده گروهی هم‌تراز با «داعش»

گوشه از جنایات گروهی که دست کم از داعش ندارد/ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن!

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمال غرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

گوشه‌ای از جنایات همکاران «رامین حسین‌پناهی»

ارتقاء توان رزمی و همکاری میان نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش

ارتقاء توان رزمی و همکاری میان نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده این نیرو دیدار کرد.

نصیرزاده در این دیدار تصریح کرد: بحث هم افزایی مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا و جزو سیاست های فرمانده کل ارتش است.

فرمانده نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه در کنار هم می‌توانند با هر نوع تهدیدی مقابله کنند.

ارتقاء توان رزمی و همکاری میان نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش

امیر شاه‌صفی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش شد

یر خلبان حسن شاه‌صفی، به سمت جانشینی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

امیر شاه‌صفی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش شد امیر خلبان حسن شاه‌صفی، امروز دوشنبه 12 شهریورماه به سمت جانشینی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

امیر شاه‌صفی قبل از این، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا، چشم بینای حفاظت از آسمان کشور

 دهم شهریور ماه سال ۱۳۸۷ با فرمان تاریخی فرمانده معظم کل قوا به عنوان سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا (ص) آجا به ثبت رسید. این قرارگاه به عنوان بازوی قدرتمند و توانمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ممتاز و نقش راهبردی مؤثر و کارآمدی در ارتقای توان رزمی و بازدارندگی ایران اسلامی برخوردار بوده و امنیت روزافزون آسمان جمهوری اسلامی ایران و عبور و مرور روزانه صد‌ها پرواز داخلی و بین‌المللی از آسمان کشورمان حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر و بیداری و هوشیاری شبانه‌روزی دلاورمردان پدافند هوایی است.

شکست توطئه های دشمن با امنیت روزافزون آسمان کشور همراه

درگیری لفظی نجاح محمدعلی با مجری من و تو بر سر خبر کذب خدمات جنسی در مشهد

کارشناس عراقی شبکه من و تو جواب یاوه گویی‌های مجری این شبکه را داد.

نجاح محمدعلی کارشناس عراقی شبکه ماهواره‌ای من‌ و تو در واکنش به خبر کذب خدمات جنسی در مشهد که توسط مجری این شبکه خوانده شد، گفت: اگر من در ایران بودم شما را محاکمه می‌کردم.

وی افزود: شما به کدام حق می‌گویید ایرانیان یا عراقی‌ها، این کار شما بسیار اشتباه است. در اربعین پاسخ این توطئه را خواهید گرفت.

فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش:

قرارگاه پدافند هوایی در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران است

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این قرارگاه را بخشی بسیار حساس از نیرو‌های مسلح و در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران خواندند و بر افزایش آمادگی‌ها و توانمندی‌های پدافند هوایی و کارکنان آن تأکید کردند.

در این دیدار که به مناسبت روز پدافند هوایی برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه از لحاظ محاسبات سیاسی احتمال وقوع جنگ نظامی وجود ندارد، افزودند: در عین حال، نیرو‌های مسلح باید با هوشیاری و با مدیریت کارآمد و چابک، توانایی‌های انسانی و تجهیزاتی خود را روز به روز ارتقا دهند و بدانند هر گامی که در جهت تقویت آمادگی‌های نیرو‌های مسلح برداشته شود، یک عبادت و حسنه در نزد پروردگار متعال است.

در این دیدار، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این قرارگاه بیان کرد.


نقل و انتقالات ۶ تیم لیگ برتری با بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان!

رخلاف فوتبال حرفه ای اروپا که باشگاه ها برای فروش بازیکنانشان و فعال کردن بند آزادسازی آنها، مبالغ قابل توجه و سرسام آوری دریافت می کنند به دلیل اینکه قرارداد بیشتر  ستارگان فوتبال ایران کوتاه مدت است، باشگاه خریدار بدون اینکه پول زیادی به باشگاه مبدا برای دریافت رضایت نامه بدهد، بازیکن مدنظرش را به عقد قرارداد راضی می کند و در بسیاری از مواقع حتی یک ریال هم بین باشگاه ها برای جا به جایی بازیکن منتقل نمی شود.

نقل و انتقالات ۶ تیم لیگ برتری بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان!

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی جنگنده‌های ارتش برگزار شد

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی جنگنده‌های ارتش برگزار شدمسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش به مدت ۳ روز و با شرکت کلیه پایگاه‌های این نیرو با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

در مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای نیروی هوایی ارتش، انوع هواپیماهای اف ۴، اف ۵، اف ۱۴، سی ۱۳۰، ۷۰۷، ایلوشین و صاعقه از پایگاه‌های تابعه این نیرو شرکت داشتند.

بر پایه این گزارش، در روز پایانی این مسابقات که امیر محمدحسین دادرس جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور داشتند، خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش همچون روزهای گذشته بخشی از قابلیت و توان این نیرو را با انجام تاکتیک‌های تیراندازی و با استفاده از بمب‌ها و راکت‌های مشقی به نمایش گذاشتند.

اتهام‌زنی به ایران برای حضور در یمن ؛ فرارِ رو به جلو از نوع سعودی

چرا آل‌سعود ایران را به حضور در یمن متهم می‌کند؟!

نزدیک به چهار سال است که عربستان در یمن   جنایت می‌کند و در عین حال ایران را مسئول ادامه بحران می‌داند؛ روندی که در آن سعودی‌ها به کمک ائتلاف با چند کشور عربی و با استفاده از سلاح‌های غربی در سکوت مجامع جهانی از هیچ جنایتی علیه مردم یمن دریغ نکرده اند و روزی نیست که جنگنده‌های سعودی بمب‌های خود را روی مردم بی گناه یمنی نریزند.

پدافند هوایی با احاطه به معابر نفوذی و تاکتیک‌های دشمنان آنان را با چالش روبه‌رو ساخته است

پدافند هوایی با احاطه به معابر نفوذی و تاکتیک‌های دشمنان آنان را با چالش روبه‌رو ساخته است

 ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دهم شهریورماه سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام پدافند هوایی و تبریک این روز خجسته به آحاد کارکنان پرتلاش و دلسوز این نیروی متعهد و خانواده‌های ایشان، تاکید کرده است:

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان بازوی قدرتمند و توانمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ممتاز و نقش راهبردی مؤثر و کارآمدی در ارتقای توان رزمی و بازدارندگی ایران اسلامی برخوردار است.

سرلشکر موسوی شهادت خلبانِ نهاجا را تبریک و تسلیت گفت

سرلشکر موسوی شهادت خلبانِ نهاجا را تبریک و تسلیت گفتامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 6 شهریورماه در پیامی، شهادت سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی در سانحه هوایی را خطاب به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نهاجا تبریک و تسلیت گفت.

عید غدیر مبارک

پیامک تبریک ویژه عید غدیر خم

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست

عید غدیر مبارک

پیامک تبریک ویژه عید غدیر خم

کنایه «علی انصاریان» به پراید 40 میلیونی

لی انصاریان در استوری  اینستاگرام در واکنش به قیمت پراید با انتشار تصویری نوشت:

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارتش در ورزقان

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارتش در ورزقان

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت ۵ روز یک بیمارستان صحرایی را در شهرستان ورزقان راه اندازی کرد.

 به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت ۵ روز در شهرستان ورزقان راه اندازی شد.

امیر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش  ضمن این اعلام این خبر، گفت: این بیمارستان از سوم شهریور تا هفتم شهریور ماه سال جاری با چندین اکیب در قالب رشته‌های تخصصی جراحی مغز، جراحی قفسه سینه، اعصاب و روان، قلب، چشم، ارتوپدی، داخلی، زنان، رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، اتاق عمل سیار، دندانپزشکی و…به مردم روستای آقافرامرزی از توابع شهرستان ورزقان به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

استقلال ایران - السد قطر/ مصاف حساس شاگردان فریرا و شفر در آزادی

یم فوتبال استقلال ایران دوشنبه ۵ شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم السد قطرمی‌رود. وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال این است تا با تمرینات فشرده بازیکنان تیمش را آماده این دیدار کند.

استقلال ایران - السد قطر/ مصاف حساس شاگردان فریرا و شفر در آزادی

امیر حاتمی در سفری اعلام نشده، وارد دمشق شد

امیر حاتمی در سفری اعلام نشده، وارد دمشق شد

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئت ارشد دفاعی نظامی وارد سوریه شد و در بدو ورود به فرودگاه دمشق مورد استقبال جمعی از مسئولان ارشد دفاعی، فرماندهان نظامی ارتش و نیروهای مسلح سوریه و همچنین جواد ترک آبادی سفیر کشورمان در سوریه قرار گرفت.

امیر حاتمی در این سفر دو روزه که به دعوت سپهبد علی ایوب انجام شد، با مقامات ارشد سوری از جمله وزیر دفاع و جانشین فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه دیدار و گفتگو خواهد کرد.